SEZNAM KNJIG

Sposobnost u─Źenja je na┼íe veliko bogastvo, ki nas pomembno oblikuje in nam daje sposobnost ┼żiveti svobodno. Pri tem ne mislimo zgolj pridobivanja novega znanja, ve┼í─Źin in drugih spretnosti, temve─Ź tudi sposobnost u─Źenja novih na─Źinov tkanja medsebojnih vezi, sklepanja prijateljstev, u─Źenja medsebojnega povezovanja na spo┼ítljiv in ljube─Ź na─Źin. Tudi u─Źenje zrelega, konstruktivnega ─Źustvovanja je pomembno, tako za otroka ┼że od najzgodnej┼íega otro┼ítva kot tudi za odraslega, ki na svoji ┼żivljenjski poti ni imel dobrega zgleda ter dovoljenja, da se je ─Źustvovanja lahko u─Źil in ga ┼żivel v okviru primarne dru┼żine.

Nevroznanstvene raziskave potrjujejo pomembno vlogo povezanosti ─Źlove┼íkega ┼żiv─Źnega sistema (predvsem mo┼żganov) z okoljem, kjer pridobivamo pomembne izku┼ínje, tako snovne kot ─Źustvene, medosebne kot duhovne. ─îim bogatej┼íe so pridobljene izku┼ínje, na ─Źim vec na─Źinov informacije lahko predelam, ve─Ź znanja tako pridobim, la┼żje vsebine asociativno pove┼żem in jih osmislim, trajnej┼íi je zapis in la┼żji priklic nau─Źenih podatkov … In tako nam pridobivanje znanja z razli─Źnih podro─Źij olaj┼ía stopati po poti zrelosti, ve─Źje izpolnjenosti, tudi strokovnosti.

Otroci imajo prirojeno ┼żeljo po osvajanju novega, po znanju, po novih in novih izku┼ínjah. V ─Źasu mladostni┼ítva, odraslosti in tudi v zrelih letih pa nam osvajanje znanja in izstop iz ustavljenih vzorcev reagiranja, komuniciranja, ─Źustvovanja lahko predstavlja napor, nam je v nadlogo.


V nadaljevanju je zbrane nekaj literature, ki naj vam slu┼żi kot pomo─Ź pri u─Źenju in spoznavanju samega sebe ter posledi─Źno va┼íega odnosa do drugih in ┼íir┼íe okolice. V literaturi najdete tudi ideje, kako se nauciti ┼żiveti polnej┼íe, bolj spontano in bolj umirjeno.

Knjige v tujih jezikih:

─îe ste tudi vi prebrali kako knjigo, ki vam je zelo spremenila pogled nase in na va┼í na─Źin ┼żivljenja, mi pi┼íite, da jo lahko dodam na seznam.


Poleg u─Źenja in spoznanja, s katerim se soo─Źamo v odrasli dobi, pa lahko pri u─Źenju pomagamo otrokom predvsem na na─Źin, da ustvarjamo varno okolje, dovolj spodbudnih intelektualnih izzivov, ohranjamo vedo┼żeljnost ter osredoto─Źeno pozornost.

Za pomo─Ź in oporo otrokom poleg spodbude, varnega okolja in ─Źasa zanje potrebujemo tudi nekaj znanja o njihovem funkcioniranju v dolo─Źenem razvojnem obdobju, o razvoju zmo┼żnosti u─Źenja na nevrolo┼íki osnovi, o tehnikah in strategijah u─Źenja ...


Ne prezrite pomembnih knjig o u─Źenju otrok in mladostnikov in o star┼íevstvu, ki jim pri tem pomaga:

V kolikor svojega odgovora v knjigah ne boste na┼íli, mi lahko pi┼íete. Pomagala vam bom pri premostiti te┼żav mladostnika z motivacijo za ┼íolsko u─Źenje, pri strahovih, ki izvirajo iz preverjanja in ocenjevanja znanja v ┼íoli, pri osvajanju novega znanja in uporabi primernih u─Źnih strategij, pri pove─Źanju produktivnosti ucenja ...